keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Hi!!!

Hellou! en oo taas vähää aikaa ehtiny kirjotella yhtää mitää, on koulun kaa pitäny vähä kiireit, mut olin viimeviikoloppun turuus ja ostin aiva ihanan topin :3 ja mustat farkut, ja nyt jos ens vkloppun sais semmoset yhet toiset farkut...ne on nii upeet! laitan niist sit kuvaa jos saan/hankin ne : D
toi peace merkki on sit oikeest sinine  : D

mut juu mul o ollu musan kaa vähä kiireit : D Ollaa saatu oikeest nii monet eri nuotit et en pysy enää laskuis : D ja niit tulee koht viel lisää!!! ja huome mä jään koulun jälkeenki viel koulul ku me aletaa harjottelee niit kappaleit...mut jaa, ei se ny nii kamalaa oo : D musa o kuitenki yks mu lempi aineist :)) meijä piti yheski vaihees esittää niinku kappaleit muille sellee yksi, ny mää lauloin sit I Love Rock n' Rollin...sekosin yhes vaihees kyl sanois ku olin vähä paniikis : D mutiha hyvi se sellee muute meni :)) paitsi nyt mä laulan sitä iha koko aja : DDD


tol on oikeest nii mahtava ääni!

Nyt aattelin et jos vihdoinki alottais tekee sitä coverii :)) pitäis päättää vaa biisi....sit aattelin et jos Juuso vois tehä sen coverin mun kaa...täytyy kysyy sit ku vaa pystyn :))

ja heh....tuli vähä meikattuu tällee illal... : D 

ja tä biisi o nii ihana <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti