tiistai 25. syyskuuta 2012

YEP!

Jep eli siis tänää oli mun synttäriiiiiiit!!! ja sain vihdoinki mun Avenged Sevenfoldin hupparin käyttöö! aaa se o nii upee!


























mut jep. Tänää meil oli musas semmone ns. esittelyjuttu eli kaikkien piti esitellä taitonsa. tai mite haluu ilmasta ittensä. No mähä sit lauloin, ja mä en oo laulanu pitkää aikaa kenenkää edes, ni voin kertoo et olin lievästi sanottuna paniikis :D mut juu mä lauloin ton Paramoren Misguided Ghostsin ja oli iha kivaa ku sai siit sit muilt positiivist kommenttii :-----) se oikeest rohkasee mua laulaa ja harjottelee enemmä. 


mut juu sit koulu jälkee Juuso tuli meil <3 oli oikeest nii kivaa ku ei tarvinnu olla synttäreit iha yksi :3 ja mul oli muutenki jo ikävä sitä... :3 mut nii, loppu päivä meni sit juuson kaa ja sit äiti oli tehny suklaakakkuu ja oih se oli oikeest niiiiiiiiiiin hyväääääääääää!!!! mun piti ottaa siit kuva, mutku me ehittii syömää sitä jo aika pal.... : D
ja nyt täs illal tuli katottuu toi x factor ku se alko, ja siel oli oikeest nii hyvii laulajii! ja löysin yhen uuden roolimalin/esikuvan mun laulamisee, ku yht tyyppii verrattii vähä siihe, ni kävin youtubes kuuntelee ja oli aiva mahtava! ja hän on siis  Pat Benetar, sil on oikeest aivan mahtava ääni! mut semmost oli tänää : D tos on viel Pat Benetarin biisi, minkä luulen et aika moni tuntee.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti