maanantai 10. syyskuuta 2012

Long Time No See!


Jep eli en oo kirjotellu tänne pitkää aikaa oikee mitää :D no ei oo kyl ollu sellee nii pal kirjotettavaa...mut nyt aattelin et jos alkais kirjottaa tänne vähä useemmi :D Mut juu ei oo oikee mitää ny tapahtunu :D lukiokakkosluokka alko ja just perjantain oli ykkösten PaiLu-kaste!!! oli iha mahtavaa :D samaa aikaa oli abien TJ 100. mut ei koulust sen enempää, mul o koht synttäriiiiiiit!!! ja oon nii innoissani, koska mä saan Avenged sevenfoldin hupparin! :3 Se o oikeest nii ihana :3 ja sit oon löytäny vaiks kui mont uut hyvää bändii! tai osan oon löytäny kavereitten kaut, ja yhe meijä saksan tunnilt :D Mut niit on esim. Oomph! (se o sielt saksan tunnilt, kannattaa kuunnella niitte labyrinth!!!!)



 sit Make me famous, One Ok Rock, Sleeping with sirens ja kaikkee muutaki, mut nyt ei tuu heti mielee kaikkii :D välil oikeest löyän ainaki 5 uut hyvää bändii päiväs :D mut musa on vaa niin...nii ei sitä voi helposti selittää :)

Aloin taas pitkäst aikaa soittaa skittaa :--) nii ja joo mul hankittii uudet kielet, ku mun poikaystävä vahingos katkas mun B-kielen :D mut oikeestaa oli jo aikaki et joku meni poikki, oon meinaa oottanu jo pitkää, ku mun kielet o ollu tos kitaras siit asti ku sain sen, ja mul on ollu mun fenderi jo jotai 6 vuot :D
mun pikkune :3 <3

nyt oonki sit virittäny skitan drop c:hen ja soittanu papa roachii :D 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti