perjantai 18. tammikuuta 2013

Take Me To Neverland

Jep eli nyt tuli päivitettyy taas vähä blogin ulkoasuu! uus banneri ja tausta :) ite tykkään, mitäs mieltä muut?
eile meil oli ekat koko ryhmän tanssiharkat! ei kestäny ku 3 tuntii...hyvin ne kyl meni pakko sanoo ja mul oli ainaki iha sairaan hauskaa :D kuvat on mun kaverin ottamia, ite en noissa oikeen näy ku oon just aina jääny jonkun taakse : D



 ja mä oon nyt iha hurahtanu tommosee galaksi kuvioon! <3 mun mielest se on niin hianon näköstä!
tä on oikeest nii ihana tä kuva, ja siis toi teksti! 


tämmöset mää sit löysin ku googles aloin seikkailla... :D

ja tää on oikeesti aivan ihana biisi! aloin just soittelee tätä kitaral et katotaa mitä siit sit tulee :) suht helppo on kyl, mut tarviin viel toisen soittamaa sitä toista kitaraa

3 kommenttia:

  1. Ihana banneri! :) Mäkin oon iha rakastunu galaksikuvioihin!

    http://mannnan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. voikun kiva blogi ! sait just lukijan :>

    http://netta-stopforaminute.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Hahah! loistavaa ku pelästytit mut ku bongasin itteni wanhoje tanssi kuvast :DD

    VastaaPoista