maanantai 21. tammikuuta 2013

I Just Wanna Be Myself

Tänää oli aikas normaali päivä taas, tos o mun tän päivän vaatteet, rakastan noit housui!

 tos on muutamii kuvii mun "tapeteist". siis ku mä en tykkää yhtää mun oikeest tapetist, ni mä tein sit omat : D oikeet tapetit on siis vaaleenpunaset, ja niis o joissaki kohtii semmosii ruusui...ja mä en oo enää iha vaaleenpunasen ystävä : D näki on yks juttu mikä kuvaa mun luonnetta :D ja nois ei sit kyl iha kaikki julisteet ees näy...:D mul tuli nyt vaa jostai syyst kauhee hinku laittaa tommosii kuvii tänne : D

 hehee näyn tyhmästi tuolt peilist...

 tuol on joku ihme juliste mis on koira...se o siis valunu tuolt motskarijulisteest : D en oo vaa ehtiny laittaa sihe viel mitää uutta



ja niiku sanoin ni nois kuvis ei iha kaikki julisteet näy, mut suurin osa kuitenki : D nyt oon oikeestaa vaa kuunnellu musaa ja yrittäny tehä läksyi...voin sanoo et ei kiinnostais niinku ollenkaa! mä haluisin oikeest nii viikolopun nyt takasi!

lukiolaisen elämä o sit nii ihanaa...
ja oi löysin tän biisin tänään yhen toisen blogin kautta, tä on oikeesti aivan mahtava! en ees muistanu et Kat Von D osaa laulaa noin hyvin! 

1 kommentti: