keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Awesome!

Helouu, tänää oli pitkäst aikaa taas vanhojentanssiharkat, meni oikeesti ihmeen hyvin ku aattelee et ei oo varmaa 3 viikkoon ollu harkkoja :D kyl ne tanssit oli viel jotenkuten mieles...ja tänää käytiin hankkimas mun vanhojenmekkoon kangasta ja kaikkii niit tarvikkeit mitä siihen tarvii! sit tänää tapahtu kans jotai aivan mahtavaa...mulle tilattiin kitara!!! mä en vieläkään pysty uskoo sitä :D se on Ephiphone! en nyt muista tarkkaa mallia mut about ton näkonen se sit on
siin on sit kyl iha kiiltävä pinta, et se ei oo mattamusta  sil kestää kuulemma noin kaks viikkoo tulla, ja sit ku saan sen ni otan sit kuvii et näkee sit mimmone se on sit, koska toi on vaa tommonen netistä otettu ni sit näkee sen paremmin :) ja huomenna oon sitte mun parhaan kaverin Yassun kaa! 
joo toi oikee kuva on ehkä hiuka tumma, mutku noi housut! (sain ne syyskuus synttärilahjaks <3)












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti