perjantai 4. tammikuuta 2013

I Just Wanna Rock

 Tänää ei oo tapahtunu oikee mitää sellee erikoista. Oltiin meidän tutun synttäreillä ja nyt olen ollut sitten vaa kotona. Tos on muute kuva sit mun uusist korviksist jotka ostin just eile ninjast! vähä kyl hupsuu ku tos toises on enemmän tota mustaa :D mut nyt oon tänään sit vaan oikeestaan soittanu kitaraa...harjottelin parii biisii (laitan linkit biiseistä) ja oon vaan ollu...odotellen huomista! <3




miks mä näytän jotenkute tosi pienelt/siis nuorelt tos alemmassa kuvassa? : D koska kuitenki otettu molemmat tänää....:D otin pari kuvaa webillä ku soitin ku katon niit tabsei just netistä : D ja jos joku soittaa kitaraa muuten, ni tuolt ku painaa tota linkkiä, ni löytää iha sairaasti nuottei kitaralle! 



täs näitä nyt muutama mitä on tullu tänää soiteltuu:









nyt täl hetkel ois tämmönen biisi harjoittelun alla


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti