torstai 3. tammikuuta 2013

Just Something

Tänää mun päivä meniki sitten mun parhaan kaverin Yassun kans :) katottii sen kans muutama leffa, pari kauhuleffaa ja sit American Pie: Luokkakokous, on muute mahtava leffa! Oli mahtavaa viettää aikaa sen kans :) ei olla sellee nähty pitkään aikaa, tai nähtii me uutena vuonna, mut tarkoitan sellatti että niiku vietettii aikaa :D sit meikkasin taas vähä samal taval ku täs vähän aika sit. En tajuu kui, mut tykkän meikata vaiks oisin iha kotona...ei siis sen takii et olis semmone olo et en kestäis olla ilma meikkii, vaan mun mielest se on hauskaa! Sit äiti oli ihana ja pienens mun harrikka paitaa! se oli nii iso etten pystyny käyttää sitä, ni nyt siin o vähä parempi kaula-aukko ja sit kavennettii! 

(hehee tänää tuli sit tehtyy kaks postausta...et kattokaa sit molemmat! :) )


  Eilen yöl innostuin sit lakkaa mun kynsiä...joo ei oo ehkä iha tarkinta työtä mut ite tykkään... ja joo toi toine o vähä epätarkka kuva mut kyl siit näkee :)




1 kommentti:

  1. Sulla on tosi kiva blogi ! käy kattoo mun blogia! -> http://mylittlelifenamnam.blogspot.fi/

    VastaaPoista