perjantai 25. tammikuuta 2013

No Consequenses

 Nyt en oo taas pariin päivää kirjotellu ni aattelin tänne nyt jotai vähä pölistä :) oon oikeest nii innoissani vanhojentansseist! oikeest ne harkat on nii mahtavat : D ja mun pukuu on vihdoinki alotettu tekemään! ja joo tost ristikuvast sen verra, et siis laitoin ton tänne ku siis emmää tiiä mitä mä oikee riehusin, mut yhtäkkii mun koru roikkus mun korvikses...en tajuu mitä tapahtus, mut mun mielest se oli vaa nii hauskannäköne et oli pakko ottaa kuva!

joo ja näytän tos ylemmäs kuvas jotenkute jännält...tai ku en yleensä oo hiukset kii ni oli iha jännä, ku olin tollee siis kouluski. ja noi alemmat on kans iha tän päiväsii, tuli tylsää ja tollee sit kävi, mä ainaski tykkäsin, en sit muist tiiä et milt näytän 


sit pari uutta biisii mitä o tullu löyettyy, ja paramore julkas uuden singlen!



2 kommenttia: