maanantai 4. helmikuuta 2013

FINALLY!

Jes! vihdoinkin sain mun kitaran! tai sain sen jo torstaina, mut en oo oikee ehtiny kirjotela siitä vielä tänne koska on ollu hieman kiireistä koulun ja tanssien ja kaikkien suhteen :D eli nyt sit tuli hommattuu epiphonen standard, on muute aivan mahtava soittaa. hiukan se on kyl painavempi ku mun stratocaster, mut silti, aivan ihana soitin. eli tossa on nytte sit muutamii kuvia ku otin ku se tuli, ja pakko oikeesti vaa viel uudestaa sanoo et aivan ihana soittaa!




heh, mun wanhojentanssimekon alushame näkyy tos kulmas....







ja sit tuli taas pitkäst aikaa otettuu itestäki muutama kuva, en yhtä tiiä mimmosii tuli mut mul oli vaa hiuka tylsä päivä : D

 ja sit täs viel pari biisii bändilt minkä olemassaolon olin jo unohtanu kunnes kulta muistutti mua täst <3




2 kommenttia: