keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Just Something

Juu, eli ihan ensimmäiseks haluan ilmoittaa että musta on nyt vihdoin tullut täti! pikku tyttö syntyi tuossa varhain maanantaina ja on pikkunen kyllä erittäin suloinen. Nyt ei ole kuvaa, mutta kyllä jossain vaiheessa yritän hänenkin kuvan tänne saada! :) 
Eile tuli oltuu taas turussa ja oli kyllä hauskaa! ostin glitterist vähä koruja ku siel oli tarjous et kolme ear cuffia kahen hinnalla. Itse olen tykästynyt tuollaisiin koruihin, joten pakkohan nyt oli sitten muutama semmonen ostaa! sitten ostin h&m:stä tommosen ihanan paidan(näkyy alemmissa kuvissa) joka on oikeesti aivan ihana! Tänää Suvi tuli sitten meille ja oli oikeesti kyl niin hauskaa! pelattiin hobitti-lautapelii, joka on oikeesti ihan sairaan hyvä peli! se kestää sellee suht kauan mut se on pelaamisen arvone! : D tos on kans hiuka kuvii täst päivästä. Ja myös kuva siitä mimmoset mun hiukset oli ku mun wanhojenkampaus purettii...(ja pahoittelut mun hiukset on tosi oudon väriset ton salaman takia...ja mun hiukset on myös hiukan huonossa kunnossa :/ )





tost oli vähän huono saada kuvaa, kun siinä on toi ketju hiukan pitkä :D




tuos on toi mun uus koru korvassa ja tolta näytin tänää :D 





1 kommentti:

  1. Kaunis ulkoasu sun blogilla ^-^
    Meillä on kotona tommonen joku Lord of the rings -peli ja ollaan muutamat kerrat koitettu pelata sitä, mutta se on jotenkin niin sekava että ei siitä vaan tajua mitään :D Nyt kun katon tota Hobitti peliä niin näyttää vähä samanlaiselta...
    huuh

    VastaaPoista