perjantai 21. syyskuuta 2012

Muww :3

Elikä juu en oo taas vähää aikaa ehtiny tänne mitää kirjotella, ku oli tos just vähä aika sit koeviikko + mä olin kipee...mut juu eipä täs oo sellee paljoo mitää nyt tapahtunu, uus jakso alko ja mul on musaa...vähä pelottaa mimmone se kurssi tulee olee : D ja toivottavasti en oo yksi siel : D mut joo eile olin turus ku mul ei ollu koet, ja siis menin ostaa kirjoi, mut hihii mä sain aivan ihanan paidan ja aivan mahtavan laukun!!! 


se on siis tommone kangaskassi <3 mut ahh <3

sit tos on toi paita :3 se o oikeest nii ihana <3 sain noi synttärilahjaks :3 mun synttärit on kyl vast ensviikonpuolel, mut silti :3 ja sit saan avengedin hupparin ja se on oikeesti niin upee!!! nii ja sit torstain ku tulin turust, ni yassu tuli meil :3 oli kyl kans nii mahtavaa : D ja onnistuttii kaataa puolet mun pommac pullost mun sängylle... :----) revettii nii pahast nauraa et huhhuh : D

Nyt ootan vaa sunnuntaita koska -------> turkuun <3

Nii ja aloin taas pitkäst aikaa kuunnella Asking Alexandriaa, ja tä o aiva mahtava biisi!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti