maanantai 2. heinäkuuta 2012

For A Pessimist I´m Pretty Optimistic

Jees tänää oli vähä rankka päivä...joutusin tekee mummil pihatöit...suomeks siirsin lapiol nurmikkoo paikast toisee...ei heti uskois et se on nii raskast hommaa :o mut joo me siis muokataa mummin pihaa vähä nätimmäks...mut joo en oo nyt melkee yhtää ehtiny soittaa ja vähä ärsyttää...tekis mieli alkaa tehä sitä coverii, mut en oo vieläkää päättäny mist biisist tekis sen...no, täytyy kysellä parilt tyypilt viel niitte mielipiteit mun biisiehdotuksist...ja mä luulen et mun oma biisi alkaa valmistuu...siit en ookka varmaa tääl kertonu? mut joo mä teen täl hetkel omaa biisii...tai yritänmiettii sanoi....saa nähä saanks sen joskus valmiiks : D mä oon yhen kerra tehny kokonaise biisin....se o kyl vähämasentava, mut sillo ku tein sen ni oli vähä semmone tilannekki...mut joo täytyis nyt yrittää tehä biisivalinta coverii varte....mite tä voi olla näi vaikeeta? : D
mut täytyy nyt kattoo miten tä etenee...tai sellee haluisin ehkä tehä jostai paramoren biisist coverin, mut mä pelkään et mun ääni ei riitä siihe...Hayley o kuitenki yks mun roolimalleist, ni siks en tiiä uskallanks tehä niitten biisist...mut se selvii sit jossai vaihees :--)




ja ainii täs o tämmöne biisi ku muistin pitkäst aikaa! tä o iha mahtava! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti