sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Life...

Moii, en oo taas oikee ehtiny kirjotella ku olin mummil ja on ollu kaikkee muutaki häslinkii, mut joo. 

Tos viime viikon lauantain, olin tuol Helsingin Kaisaniemes kattoos tota ZZ Toppii...oli muute kovii äijii sen ikäsiks :o Mut juu iha mahtavan keikan vetäs! Ostin jopa niitte paidan : D

Vähä kyl vaa ärsyttää ku unohin kameran kotii.... -.- ja sillo ku ne soitti, ni sato vettä : D mut silti oli iha sairaan hyvä keikka :))

                 ja tä on kyl paras biisi niilt!!!

Nyt tällee vähä viimeaikasempaa juttuu, tos edellispäivän mun yks tosi hyvä kaveri Roo tuli meil yöks, ja oikeest se oli nii ihanaa nähä se pitkäst aikaa...oon nähny sen viimeks joskus iha alkuvuodest...sit seuraavan päivän mentii Turkuu sen ja sit mun yhen toisen kaverin Yassun kaa shoppaamaa :3 tuli ostettuu oikeestaa vaa musta toppi, ja tosi söpö hame :33 ja tajusin oikeest et mul on nii mahtavii ystävii et huhhuh <3
ja sit tänää oli mun serkun rippijuhlat, seki on kyl nii hyvä tyyppi :D mut joo onnea sille!!! ja nyt oottaen tiistaita...<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti