sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

What a day!

Eiline oli aivan mahtava päivä! Olin kullan kaa ruissis,ja oli kyl iha sairaa kivaa!! törmäsin siel kans mun enoon ja olin iha sellee wtf :D mut juu, mä menin sinne kattoo Pariisin Kevättä
 ja Apocalypticaa, mut pakko sanoo et kyl kaikki muutki joit me käytii kuuntelee, ni oli aivan mahtavii! kuunneltii tietenki noi mitä mä halusin eniten nähä, ja sit kans Stam1na, Huoratron, Michael Monroe,(on muute iha sairaan kova äijä täytyy myöntää!!) ja sit oli kans Pmmp, Chisu ja tietenki Nightwish!!! oli oikeest iha mahtava päivä! ja onneks ei ukkostanu vaik sääilmotuksethan vähä semmosta lupas, mut iha kiva ilma oli, paitsi yhes vaihees oli vähä liian kuuma...mul palo olkapäät -.- ja sit yhes vaihees oli nii kuuma et piti mennä kahlaa meree :D Sit ostin sielt Pariisin Kevään topin :3 makso kyl 20...mut emmä sit kauheest muuta ostanukkaa paitsi juomist :D eiku nii ja sit sain verkkosukkikset ja semmosen mustan bandana huivin mitä pidin siel sit pääs : D laitoin sen semmoseks vähän niinku pannaks ja sit ku sitos ne yhtee ni tos oli niinku ns rusetti :D
mut tos on toi paita :3 se o oikeest melkee polviin asti :D ei iha mut aika pitkä kuitenki :D
Mut ku oltii sit kattoo Michael Monroet, ni pakko sanoo,et herrajumala, äijä täytti just 50 ja kiipeilee siel lavan tukirakenteis sinne iha ylös ja laulaa siel...mä olin koko aja vaa suu iha auki ja aattelin älä tipu :D niin se meni siis tost kuvast niinku iha tonne ylös :D toi o siit ku se alko vähitelle tulee sielt alas :D mut sil äijäl on kyl hyvää musaa!

ja mua ärsyttää ku en saanu hyvää kuvaa Apocalypticast :c mut neki oli kyl aivan mahtavii!! ja ne soitti mun lempibiisin niilt :3


                nums toi oli kyl kans nii hyvää toi jäähilejuoma :3

sit Nightwish oli kans vaiks kui hyvä!  en ees muistanu et niil o nii hyvii biisei :o mut ehkä se johtuu siit et oon viimeks kuunnellu sitä mun siskon kaa, ja se o kuunnellu sitä viimeks niinku monta vuot sitte :D mut oli seki kyl iha mahtava! kivat kaikki liekit ja muut tommoset niitte esityksis :3

sit ku Nightwiah lopetti, ni oli semmost pient ilotulitust :) keikka loppus puol kahelt yöl ja sit piti viel kävellä kullan kaa aika pitkä matka parkkipaikal mis mun porukat oli hakees mua...oltii siel joskus kakskyt vail kolme...ja koton olin joskus puol neljält...:D voin sanoo et jalat oli lievästi sanottuna vähä kipeet :D mut oli kyl iha sairaan hauska ja mahtava päivä! oottaen ens vuot ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti