torstai 20. joulukuuta 2012

Just Me

Juu eli aattelin nyt tehä tämmösen postauksen itestäni, ku tajusin etten oo kertonu oikee mitää :D mut juu siis semmost jottai juttui itestäni aattelin ny kertoo : D


- Eli oon Jasmina, mut suunnillee kaikki kutsuu mua jassuks
- Mun synttärit on 25.09 ja oon täl hetkel 17


- oon lukion tokalla
- toiveammattina ois muusikko! joko soolona tai bändissä(mieluumin bändi kyl)
- mul on äiti, iskä ja sisko Anna
- mun poikaystävän nimi on Juuso <3

- oon osallistunu kerra Idolssiin 


- oon kans käyny kattoo KISS:ii ja Paramoree ruissis, ruissis oon ollu ny kaks kertaa, ja maata näkyvissä-festareil 4 kertaa ja sit oon kans käyny kattoo ZZ toppii
- tykkään olla kavereitten kaa
- leffat <3
-oon alunperin Oripääläine( mie sanon ite kyl et oon orippääläine, ainut mitä mu murteest on jäljel :D)
- mul on kaks kitaraa, toine o fender stratocaster (squier) ja Ibanezin elektroakustinen
(tä on sit suht vanha kuva)


- haluisin kirkkaan punaset hiukset josai välis ja snake bitesit
- rakastan 80-luvun musaa ja tyylii ja kaikkee rock musaa
- tykkään ottaa kuvii jos tulee tylsää :D

täs oli ny kaikki mitä keksisin tähä hätää kertoo :D

ihana biisi <3










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti