lauantai 15. joulukuuta 2012

Today...

Juu tänää o ollu iha ok päivä, siivosin mun huonettaki O.o mut vähä tylsää kyl o ollu...mut onneks musa o pelastanu mun päivän <3 kuunnellu meinaa melkee nonstoppina koko päivän jotai musaa : D ja oikeest en muistanu ollenkaa mite hyvä Muse oikee on! siis se o rakkaus <3 sit löysin toisenki hyvän bändin tänää, laitan niilt yhen biisin tähä sit lopuks (ja kattookaa hei ton mun edellisen postauksen coveri! ja kommentoikaa teijä mielipitei ni tiiän et tekiskä vaiks toisen)








 mun uuet kengät :3 tai on ne ml jo vähä aikaa ollu mut en oo ehtiny lisätä kuvaa( ja noi on sit kiilakorot mt se ei näy tos kuvas, ja noi näyttää hiuka erilaisilt jalas)  ja toi toine o pelottava kuva ku mä näyn tuolt takaa : DDDDD





siis mä oikeesti nii rakastuin tähä biisii...paras oikeest! <3

ja täs on tä uus bändi minkä ny löysin tänää. näil o aiva mahtavii biisei!

1 kommentti: