sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

...

Hihiii oli kyl kiva vkloppu kullan kaa :3 ja sain melkee sydärin tänää ku meil tuli virpojii ovel    : DD ja mul soi koko aja yks biisi pääs ja se ei meinaa lähtee sit millääpois.... -.-  : D oon jo pitkää miettiny et jos oisin tehny coverin jostai biisist, mut en tiiä mist :s ja sit en tiiä kenen biisist tekisin : / mieles on käyny paramore, you me at six, all time low ja adtr...mut täytyy ny kattoo et keksiskö jonku biisin, ja sit et kehtaanks mä ees tehä coverii : DD osa kavereist o kannustanu ja sanonu et mun pitäis tehä semmone, mut en tiiä uskallanks : D oisin tehny sen coverin sellee et laulan ja soitan skittaa mut täytyy ny kattoo : D ja sit aattelin et jos ois tehny sen coverin kullan kaa c: mut juu....täytyy ny kattoo riittääks mun pokka siihe : D ja tajusin äske et huome o kouluu -.-, ja et mul alkaa ylihuome koeviikko...joo en osaa siis yhtää mitää : D mut täytyy vaa lukee.....ei kyl oikeest jaksais : D mut joo, kirjottelen taas sit ku ehin, mut nyt mun pitää mennä : D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti