sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

tämmöstä

joo en oo ny vähään aikaa kirjottanu : D eli joo aivan ihanaa ku on loma <3 perjantai meni yassun kaa : D oli aikas kiva päivä :--) se oli saanu kitaran ja kävin sitä kattoo ja sit se tuli meil : D joo ja täytyy tunnustaa et oltii keinumas.....:DDD en ees muista koska oisin viimeks ollu keinus : D nii ja sit perjantain värjäsin hiukset vähä tummemmiks ku oli ehtiny jo vähä haalistuu : D toi kuva ku on tos alla ni se o vähä vanhempi kuva :--)

                                                   paras kaveri<3



 sit eilen olin Turus ja oli kyl kiva päivä :<3 katottii kullan kaa apollo 18 ja pitää tällee nolosti myöntää et mä kiljuin siin...siin meinas oikeest saada sydärin : D se alku oli ehkä vähä tylsä, mut kannattaa silti kattoo suosittelen : D Tänää en oo tehny oikee mitää erikoist...ollu aika tylsää :c paitsi sain pienen työhomman yksilt markkinoilt ni se oli iha kiva juttu : D pääsen rahastaa/vahtii pikkusii pomppulinnal : D ja sit mua pyydettii laulaa niil markkinoil kans ni saa nähä mitä siit nyt tulee : D joo ja tuli tänää vähä kuvailtuu tuol ulkona ni tommone kuva sit tuli : D joo tiiän mun hiukset menee tyhmästi mutku ei jaksanu aamul suoristaa : D  huomisest en viel tiiä, mut ajatuksena olis mennä turkuu viettää aikaa kullan ja sen kavereitten kaa : D :--) mä niin toivon et mun porukat päästää mut sinne!!! ja sit päätin et jos vaa löydän, ni ostan semmosen tosi ihanan hameen :3 jos ostan ni laitan siit sit kuvaa :---)



                              ja omnomnom tä biisi on aivan mahtava!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti