maanantai 2. huhtikuuta 2012

Joo...


Tänää aloin miettii, ku mun kaveri alko kertoo siit et ku se tekee liikuntadiplomin, et pitäiskö munki tehä nyt se musiikindiplomi...ku mä aattelin et jos oisin tehny semmosen ku musiikki o kuitenki vähä niinku mun juttu... : D mut se o vähä vaikeet ku siin pitäsi olla niit esiintymisii ja tommosii 4-5 ja mäen tiä yhtää mite mä ehin tehä ne :s esim semmosii et vaik laulais jossai koulun tapahtumas, ja sit ne pitää niinku kuvata videokameral...nii ja se tekee siit viel vähä monimutkasempaa ku ne esiintymiset pitäis tehä koulus.... : / ja sit siihe pitäis viel kirjottaa oma musiikilline omaelämänkerta, ja se pitäis saada kolmosen syksyl viimeistää valmiiks : D et voi olla etten ehkä ehi tekee sitä, mut täytyy ny kattoo : D kakkosel mul o kuitenki jotai 4 vai 5 kurssii musaa ni... : D jos vaa ehin tekee diplomin ni sit varmaa teen sen, mut täytyy ny kattoo :) Ja tänää pitäsi lukee ruottii ku o huome ruottin koe...mut onneks siihe pystyy harjottelee netis : D ja onneks koht o pääsiäisloma c: sillo varmaa Turkuun c: ainaki toivottavast... :) 

Joo...ja tommone tuli piirettyy tos pari viikkoo sit, en tiiä mite onnistus : D eli joo Paramore on yks mun lempibändeist :) 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti