maanantai 2. huhtikuuta 2012

Love...♥

Ikävä on oikeest pieni sana, mut tunteena iha valtava...se oikeest raastaa ihmisen tunteit...täl hetkel tuntuu, ku must puuttuis osa, ja vast ku se yks on mun vieres, tunnen itteni kokonaiseks...se on yks ainoist ihmisist kenel mun ei tarvii esittää mitää...pystyn olee oma itteni...ja se on yks harvoist ihmisist kehen voin luottaa kokonaan...se saa mut tuntemaa et mä oisin jotai erityistä...se on oikeest ihanin ihmine kenet mä tunnen...ku se kattoo mua silmii ja hymyilee...mä sulan...se saa mun sydämen hakkaa aina nopeemmin ja sen nauru piristää aina mun päivää... sanat ei ees riitä kuvailemaa mitä mä tunnen sitä kohtaa...en oo ees koskaa tuntenu tällee ketää kohtaa enne...SE ON VAA NII IHANA...se saa mut aina nauramaa, vaik oisin kuin surullisel pääl...pystyn puhuu sen kaa kaikest ja se on yks niist harvoist ketä oikeest ymmärtää mua...rakastan sitä oikeest nii paljon...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti