torstai 5. huhtikuuta 2012

Music...

Mä haluun bändin..... :s mul on ollu....mut se oli sillo joskus seiskal, ja ei kukaa ollu tosissaan siin...paitsi ehkä mä...Se oli kyl nii täyn draamaa se meijän bändiaika et huhhuh...mutki lopuks vaa jotenki ujutettii ulos...mä en ees tajuu mitä tapahtu. No,enää sitä bändii ei oo ees olemas....se loppus joskus kasil. Mutki oikeestaa vaa ujutetii siit pois ku en enää ollu nii tiiviisti niitte kaveriporukas...mä olin siis kitaristi/laulaja...mut oikeest. Multuli yht äkkii kauhee hinku perustaa bändi...se ois oikeest nii mahtavaa...mut en saa siihe ketää mukaa :c pari ihmist ois...mutku bändiin tarvi vähä enemmä ku kolme...ni en yhtää tiiä mitä mä ny tekisin täs asias...bändi on ollu aina yks mun haaveist :c oon tehny pari biisiiki kyl,mut ne on nii noloi etten ikin kehtais esittää niit missää...tai ees laulaa kenenkää kaverin kuullen : D Ja mul oli vähä aika sit viel semmone juttu et mä en ees jaksanu soittaa kitaraa....ja se oli iha kamalaa D: tällee ku mitettii....mä en vaa pysty olee enää ilma kitaraa...: D suomeks nyt mul tuli taas semmone innostus soittaa : D tai joo....vaik hermot siin välil menee mut se on vaa mun juttu ja en voi vaa luopuu siit :3 heh...sitä se mun kultaki yritti yhes vaihees mun päähän takoo ku en oikee soittanu yhes vaihees... : D mut tajusin sen nyt :3 eli kiitokset sille :3

täs mun pikkuset :3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti