maanantai 16. huhtikuuta 2012

oispa jo kesä :3

Heh, en oo nyt vähää aikaa kirjotellu : D mut joo...oli kyl nii paras vkloppu :3 kulta oli tääl ja katottii muutama leffa : D ja sit katottii titanic....se on yks niist harvoist leffoist mis tietää et alkaa itkee....vähä pelottaa ku mennää varmaa kattoo se 3D:nä...mä vaa itken siel : DD Mut juu uus ja vika jakso!! :) tän jälkee lomaaaaaa<3 :3 mä haluun jo ruissiiiiiin :3 mä niin toivon et mä nyt pääsen sinne.....ku se ei oo viel iha varmaa ja mä nii murrun jos en pääse sinne kolmeks päiväks D: siel on TDCC :3 oon jo nii innoissani et mä menin piirtää tommosen mun kalenterii....joo tiiän et se ei oo mikää ehkä hienoin mut.... : D

nii ja tällee ku tuli nyt piirtämisest puhe, ni piirsin tämmösen kuvan : D en tiiä oikee mimmone tuli mut...:))




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti